Account

Je bent momenteel nog niet ingelogd.

Inloggen
  • Gratis spaarpuntensysteem
  • Gratis leuk verpakt
  • Gratis verzending ringen binnen NL ♥
  • & schattig cadeautje vanaf € 25
Wat moet je doen met een kapotte ring en wat moet je doen met een klacht:


Wat moet je doen als je ringetje stuk is?


Lees de garantievoorwaarden goed, als je denkt dat jouw ringetje toch onder de garantievoorwaarden valt:

1 Maak een foto van je defect, de ring moet ook goed zichtbaar zijn

2 Vermeld je naam en je ordernummer

3 Mail naar info@charmins.nl


Wij zullen zo snel mogelijk reageren op je mailtje.



Wat moet je doen met een klacht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We willen je vragen om je klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@charmins.nl.

1 Omschrijf je klacht goed en als het de situatie nog duidelijker maakt voeg een foto toe. De ring moet ook goed zichtbaar zijn

2 Vermeld je naam en je ordernummer

3 Mail naar info@charmins.nl


Wij zullen zo snel mogelijk reageren op je mailtje.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Liefs Bibi van Charmin's